piątek, 4 października 2013

Mój smutny dzień :c 
Hej . Dzisiaj doświadczyłam czegoś okropnego ... a to był pogrzeb Oli , która zmarła na białaczkę . Miała 15 lat !!! Na mszy i pogrzebie było strasznie dużo osób ... większość była z mojej szkoły , Gimnazjum nr 5 w Legnicy , bo Ola tam chodziła do szkoły . Msza była inna niż na tych , których byłam . Była śliczna i uroczysta , kościół był pięknie ozdobiony. Ola pochodzi z parafii Rzymsko-Katolickiej więc dlatego była taka piękna msza . Przyznaje się ryczałam jak dziecko :c ... Po kilku minutach poszłam ostatni raz pożegnać się z Olą . Gdy zobaczyłam ją martwą moje uczucia były nie do opisania :"C . To straszne jak zobaczysz martwą osobę :c ... Miała 15 lat !!!!! i zmarła [*] . Niech Ola żyje w spokoju ... w niebie :")

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz